Ny dag nya tag.

Jaha då var Söndagen kommen, sista dagen innan visning å jag har en hel del att göra innan jag är färdig....

Vet fortfarande inte vad jag ska göra med Cosmos å Elvis ( mina katter ) under tiden visningarna är...!?

Supersyster Bea kommer iaf snart förbi å ska hjälpa mej lite, känns jäävligt bra det!
Har ju fan inte träffat henne på ett par veckor heller...
Måste gå till Farsta å handla lite lampor, fönsterputs å nått mer som jag bevisligen glömt bort =(

Ser fram imot morgondagen men är ändå helt sjukt nervös gällande visningen....

Ska prata med en jurist ang en massa saker oxå, får se hur det går... Vet fan inte hur jag ska ställa mej till allt som händer ang denna lägenhet...

Aja nog om detta, jag måste jobba nu.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0